Despre Noi
Dispecerat General - 074massaro/ se apasă tastele corespunzatoare literelor pe telefonul mobil.
Călătorii despre noi
|
04 Dec 2025 Călător -
|
Conducătorii auto nu știu sa vorbească civilizat, se cred patroni sau șefi. Au un ton autoritar ca și cum le ai cere de pomană sau îți fac un favor. Mai ales la calatorii fără bilete |
|
|
04 Dec 2025 Călător -
|
Super multumit |
|
|
30 Nov 2025 Călător -
|
|
|
|
29 Nov 2025 Călător -
|
|
|
|
23 Nov 2025 Călător -
|
|
|
|
23 Nov 2025 Călător -
|
Nu este coordonare între biletele cumpărate online și ce are șoferul ca și rezervări ( bilete plătite) ! |
|
|
22 Nov 2025 Călător -
|
Frig în autobuz, șoferul mergea cu ac-ul pornit în loc să pornească căldura. Șoferul puțin arogant, dar poate era și el sătul de muncă. |
|
|
19 Nov 2025 Călător -
|
|
|
|
18 Nov 2025 Călător -
|
Doar scaunele sunt inconfortabile și unele ușor instabile. Un mare mulțumesc șoferului cursei, un bun profesionist, a condus cu foarte multă atenție, a ajuns în timpul prevăzut. |
|
|
17 Nov 2025 Călător -
|
|
|
|
14 Nov 2025 Călător -
|
3 ore jumatate de la iasi la Bacau e ireal |
|
|
10 Nov 2025 Călător -
|
O călătorie în siguranta |
|
|
04 Nov 2025 Călător -
|
|
|
|
03 Nov 2025 Călător -
|
Microbuzul a avut portbagajul mult prea mic raportat la numărul bagajelor, așa ca mai mult de jumătate de bagaje au stat pe primele două scaune din microbuz și pe culoar. Un bagaj a fost trântit și tot mutat dintr-o parte în alta, scos în stradă, aproape uitat. Șoferul a fost nepoliticos cu pasagerii. Scaunele sunt incomode, iar locul la picioare insuficient pentru un drum atât de lung. |
|
|
02 Nov 2025 Călător -
|
|
|
|
31 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
29 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
26 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
26 Oct 2025 Călător -
|
1) Rezervarea mea nu aparea pe lista soferului cu toti pasagerii, desi aveam biletul cumparat online de mult timp. 2) Ora de sosire era la 15.45, am ajuns la 17.15, deranjant daca ai un avion de prins. 3) Timp de 3 ore, Iasi-Bacau, a fost infernal de cald, desi soferul a fost atentionat, abia la Bacau a redus caldura, cand a venit o alta angajata a firmei sa verifice lista de pasageri. 4) Cearta intre un pasager si sofer pe parcursul drumului, care a devenit deranjanta la un moment dat. 5) Nu am avut dreptul sa stau pe primele locuri in fata, din motiv ca sunt pachete si acolo stau soferii. Per total, o călătorie satisfăcătoare, daca nu ai alte posibilități. Dar din cauza nerespectării orei de sosire, nu voi mai calatori cu aceasta firma. |
|
|
25 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
25 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
22 Oct 2025 Călător -
|
Sunt foarte mulțumită de transport. |
|
|
20 Oct 2025 Călător -
|
păcat de trafic, am pierdut legătura cu un alt traseu |
|
|
11 Oct 2025 Călător -
|
Am plecat din Iași cu jumătate de oră intarziere,șoferul conducea de parcă căra cartofi, de ne arunca de colo colo, când dădea prin gropi,dămburi,etc, de am ajuns la destinație cu durere de spate,pe aproape toată durata călătoriei,aerul condiționat pe rece,de tremuram cu geaca pe mine,si cu jumătate de oră înainte de a ajunge la Otopeni,a dat căldură la maxim, iar la destinație, bagajele erau pline de noroi, și ude. Cred că s-ar putea îmbunătăți condițiile de transport, la nivel de confort, si calitate. |
|
|
11 Oct 2025 Călător -
|
|


